Контакти для екстреного зв'язку (Тільки viber, telegram, whats up!)
Київ: +38 050 353 00 09, Львів: +38 096 391 39 41, Харків: +38 050 381 76 74, Одеса: +38 050 355 72 85, Франчайзингові агентства +380 (99) 338 58 61

Розстрочка (часто задавані питання)

  1. Хто може отримати розстрочку на тур?
  2. Розстрочку може отримати кожен турист (громадянин України), який не має проблемних заборгованостей по кредитах в українських банках.

  3. Чи є які-небудь обмеження з продажу турів в розстрочку?
  4. Ніяких обмежень по сумах розстрочки, віці туриста і т.д.немає.

  5. Як розраховується повна вартість туру в розстрочку?
  6. Повна вартість туру з урахуванням плати за розстрочку розраховується, виходячи з даних таблиці:

    Пакет Кількість платежів (крім першого внеску) Розмір платежів Плата за розстрочку (нараховується в міру виплати)
    Два платежі 2 Рівними частинами + плата за розстрочку. 5% в місяць від суми фінансування
    Три платежі 3
    Чотири платежі 4
    П'ять платежів 5
    Десять платежів * 10
    * Примітка: пакет "Десять платежів" доступний для туристів, які раніше вже користувалися послугою покупки турів в розстрочку.
  7. Що необхідно зробити туристу для покупки туру в розстрочку?
    • Надіслати анкету з сайту Pegas Touristik.
    • При укладанні договору на туристичне обслуговування в офісі турагентства підписати додаткову угоду про оплату за тур частинами.
  8. Де і як заповнюється анкета туриста?
  9. Анкета заповнюється і відправляється з сайту після вибору відповідного туру в меню «Пошук туру». Для зручності клієнт може заповнити її з будь-якого місця, де є доступ до Інтернету. Анкету також можна заповнити безпосередньо в офісі турагентcтва.

  10. Які документи необхідно взяти туристу?
  11. Тільки копію українського паспорта та довідки про присвоєння ід. коду.

  12. Як виплачується розстрочка?
  13. Розстрочка виплачується щомісяця, до 20-го числа кожного місяця, рівними частинами, відповідно до реквізитів, зазначених у рахунку, який буде приходити туристу на домашню адресу до повного погашення розстрочки.

  14. Що, якщо заявка не підтверджена туроператором?
  15. В цьому випадку турагентство повертає клієнту сплачену їм частину, а решту - процесинговому центру.

  16. Що робити в разі зміни ціни туру, готелю та інших умов після отримання договору про розстрочку?
  17. Про будь-які зміни слід повідомити процесинг-центр на processing@PayLater.com.ua . Документи будуть змінені з урахуванням нових обставин.