- Хто може отримати розстрочку на тур?
- Чи є які-небудь обмеження з продажу турів в розстрочку?
- Як розраховується повна вартість туру в розстрочку?
- Що необхідно зробити туристу для покупки туру в розстрочку?
- Надіслати анкету з сайту Pegas Touristik.
- При укладанні договору на туристичне обслуговування в офісі турагентства підписати додаткову угоду про оплату за тур частинами.
- Де і як заповнюється анкета туриста?
- Які документи необхідно взяти туристу?
- Як виплачується розстрочка?
- Що, якщо заявка не підтверджена туроператором?
- Що робити в разі зміни ціни туру, готелю та інших умов після отримання договору про розстрочку?
Розстрочку може отримати кожен турист (громадянин України), який не має проблемних заборгованостей по кредитах в українських банках.
Ніяких обмежень по сумах розстрочки, віці туриста і т.д.немає.
Повна вартість туру з урахуванням плати за розстрочку розраховується, виходячи з даних таблиці:
Пакет | Кількість платежів (крім першого внеску) | Розмір платежів | Плата за розстрочку (нараховується в міру виплати) | |
---|---|---|---|---|
Два платежі | 2 | Рівними частинами + плата за розстрочку. | 5% в місяць від суми фінансування | |
Три платежі | 3 | |||
Чотири платежі | 4 | |||
П'ять платежів | 5 | |||
Десять платежів * | 10 | |||
* Примітка: пакет "Десять платежів" доступний для туристів, які раніше вже користувалися послугою покупки турів в розстрочку. |
Анкета заповнюється і відправляється з сайту після вибору відповідного туру в меню «Пошук туру». Для зручності клієнт може заповнити її з будь-якого місця, де є доступ до Інтернету. Анкету також можна заповнити безпосередньо в офісі турагентcтва.
Тільки копію українського паспорта та довідки про присвоєння ід. коду.
Розстрочка виплачується щомісяця, до 20-го числа кожного місяця, рівними частинами, відповідно до реквізитів, зазначених у рахунку, який буде приходити туристу на домашню адресу до повного погашення розстрочки.
В цьому випадку турагентство повертає клієнту сплачену їм частину, а решту - процесинговому центру.
Про будь-які зміни слід повідомити процесинг-центр на processing@PayLater.com.ua . Документи будуть змінені з урахуванням нових обставин.