Пам'ятка для туристів (COVID-19) Детальніше

Розстрочка (часто задавані питання)

  1. Хто може отримати розстрочку на тур?
  2. Розстрочку може отримати кожен турист (громадянин України), який не має проблемних заборгованостей по кредитах в українських банках.

  3. Чи є які-небудь обмеження з продажу турів в розстрочку?
  4. Ніяких обмежень по сумах розстрочки, віці туриста і т.д.немає.

  5. Як розраховується повна вартість туру в розстрочку?
  6. Повна вартість туру з урахуванням плати за розстрочку розраховується, виходячи з даних таблиці:

    Пакет Кількість платежів (крім першого внеску) Розмір платежів Плата за розстрочку (нараховується в міру виплати)
    Два платежі 2 Рівними частинами + плата за розстрочку. 5% в місяць від суми фінансування
    Три платежі 3
    Чотири платежі 4
    П'ять платежів 5
    Десять платежів * 10
    * Примітка: пакет "Десять платежів" доступний для туристів, які раніше вже користувалися послугою покупки турів в розстрочку.
  7. Що необхідно зробити туристу для покупки туру в розстрочку?
    • Надіслати анкету з сайту Pegas Touristik.
    • При укладанні договору на туристичне обслуговування в офісі турагентства підписати додаткову угоду про оплату за тур частинами.
  8. Де і як заповнюється анкета туриста?
  9. Анкета заповнюється і відправляється з сайту після вибору відповідного туру в меню «Пошук туру». Для зручності клієнт може заповнити її з будь-якого місця, де є доступ до Інтернету. Анкету також можна заповнити безпосередньо в офісі турагентcтва.

  10. Які документи необхідно взяти туристу?
  11. Тільки копію українського паспорта та довідки про присвоєння ід. коду.

  12. Як виплачується розстрочка?
  13. Розстрочка виплачується щомісяця, до 20-го числа кожного місяця, рівними частинами, відповідно до реквізитів, зазначених у рахунку, який буде приходити туристу на домашню адресу до повного погашення розстрочки.

  14. Що, якщо заявка не підтверджена туроператором?
  15. В цьому випадку турагентство повертає клієнту сплачену їм частину, а решту - процесинговому центру.

  16. Що робити в разі зміни ціни туру, готелю та інших умов після отримання договору про розстрочку?
  17. Про будь-які зміни слід повідомити процесинг-центр на processing@PayLater.com.ua . Документи будуть змінені з урахуванням нових обставин.