Пам'ятка для туристів (COVID-19) Детальніше

Оплата турів

Нижче наведена інформація актуальна для туристичних агентств України.

Обов'язок по оплаті вартості турпродукту виникає у агента з моменту відображення системою бронювання статусу заявки «Доступно до оплати». Статус заявки і дата оплати відображаються в Особистому кабінеті агента.

Агент зобов'язаний здійснити оплату туристичного продукту за заявками, які мають статус «Доступно до оплати», шляхом оплати в повному обсязі в термін, зазначений в Системі бронювання:

  1. Оплата турів здійснюється в гривнях за внутрішнім курсом туроператора. Сума рахунку буде зафіксована на 2 дня (перший день - день підтвердження заявки). Починаючи з третього дня - оплата буде зараховуватися за курсом на день оплати.
  2. Оплата турів проводиться в повному обсязі або в розмірі від 25% (в залежності від кількості днів до дати початку надання туристичних послуг (дата планованого вильоту туристів) з моменту отримання статусу заявки «Доступно до оплати») вартості туру за курсом на день оплати рахунку.
  3. Зобов’язання по оплаті вважається виконаним тільки після надходження коштів на розрахунковий рахунок оператора. Оплати, здійснені після 16.00години, можуть бути здійснені банками на розрахункові рахунки ТОВ «ПЕГАС ТУРИСТИК» з затримкою (після закінчення роботи офісу). Такі оплати можуть бути зараховані на рахунки туроператора на наступний робочий день.
При відновленні заявки комісія агента автоматично зменшується: при відновленні через сайт на 1%, при відновленні через електронну пошту на 1,5%.

ВИЛІТ З УКРАЇНИ

Терміни оплати заявки, які мають статус «Доступно до оплати» з 18.02.2019

Календарних днів до початку надання туристичних послуг Передоплата 25% Повна оплата 100%
15 днів і більше 3 банківських дня не пізніше 11 банківських днів до дати початку надання туристичних послуг
14 - 8 днів - 3 банківських дня
7 - 2 дня - 1 банківський день
1 день - до 22:59 того дня, коли був отриманий статус «Доступно до оплати»
День вильоту і після початку надання туристичних послуг - 1 годину

Просимо звернути увагу! У разі недотримання зазначених термінів оплати винагорода агента буде зменшена на 2%. Крім того, заявка може бути анульована за несплату згідно з договором із застосуванням штрафних санкцій.

РАХУНКИ

Шановні колеги!

Рахунки для оплати турів необхідно самостійно роздруковувати з довідника заявок. Опція друку рахунків доступна тільки за підтвердженими заявками.

Друк рахунку з довідника заявок - Інструкція

У разі неможливості роздрукувати рахунок, просимо запитувати рахунок в бухгалтерії.

ОПЛАТА ТУРІВ

Заплатити за тури ви можете найбільш зручним для вас способом за такими реквізитами:

Оплату слід проводити за безготівковим розрахунком за наступними реквізитами:

АТ КБ "ПриватБанк"

МФО 305299 | рахунок UA113052990000026003026810995

АТ "УкрСиббанк"

МФО 351005 | рахунок №UA783510050000026006208983900

ПАТ "Кредит Європа Банк"

МФО 380366 | рахунок №UA103803660000026005100000154

Оплату від імені фізичної особи можна зробити в відділеннях:

ПАТ "ПриватБанк"

При оплаті через каси відділень банку

або платіжні термінали комісія банку становить 50 грн.

Інструкція «Оплата через термінал ПриватБанку»

При оплаті через систему "Приват24" комісія банку складе - 50 грн.

При оплаті за QR-кодом комісія банку складе - 50 грн.

Реєстрове поповнення через Приват 24 для бізнесу - комісія 14 грн. за весь реєстр!

Інформація за посиланням https://privatbank.ua/ru/business/reestrovoe-popolnenie

При оплаті через інтернет-екварінг, ліг-пей, по виставленому електронного рахунку (списання з карти) - ліміт одного платежу становить 5000 грн , з кожного платежу стягується комісія 1 грн.

Адреси відділень і центрів самообслуговування можна подивитися на сайті банку

АТ "УкрСиббанк"

Комісія банку на прийом платежів від фізичних осіб складає 0,001%, але не менше ніж 10грн.

Адреси відділень можна подивитися на сайті банку

При сплаті коштів через систему «Star24» комісія банку складе:

- для зарплатних карт чи MasterCartDebit - безкоштовно ;

- для соціальних карт - 8 грн ;

- для кредитних карт - 4% від суми

ПАТ "Кредит Європа Банк"

Комісія банку на прийом платежів від фізичних осіб становить 5 грн.

Адреси відділень можна подивитися на сайті банку

Звертаємо Вашу увагу, що при оплаті турів в інших банках, банки мають право стягувати комісію за прийом платежу (як правило, в розмірі 1-2% від вартості платежу).

Копію платіжного доручення з відміткою банку слід надіслати факсом (044) 300-1-444 або по електронній пошті accounting@pegast.com.ua .

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Для повернення грошових коштів необхідно надати в офіси «Пегас Туристик» оригінал заяви про повернення.

Повернення грошових коштів буде проведене за курсом оплати заявки.

Зразок заяви на повернення грошових коштів агентству.

Зразок заяви на повернення грошових коштів фізичній особі-платнику.

Зразок заяви на повернення грошових коштів фізичній особі за дорученням.

(Дана заява заповнюється у випадку, якщо кошти будуть повертатися не особі-платнику, а довіреній особі).

Заява на повернення знижки по тестам на Covid

Повернення грошових коштів можливий також шляхом заліку в оплату нових заявок!

Повернення грошових коштів можливе шляхом заліку в оплату нових заявок агентства, але лише в разі оплати з розрахункового рахунку юридичної особи (агента)!

Якщо ж оплата була проведена від фізичної особи, залік в оплату нових заявок агента проводитися не буде! В такому випадку можливе лише повернення на картковий рахунок фізичної особи, від якої отримано оплату.

Для здійснення заліку достатньо направити нам факсом (044 300-1-444), електронною поштою ( accounting@pegast.com.ua ) Або доставити в офіс лист з проханням зарахувати грошові кошти в сумі, сплаченій (вказати дату і підставу відміни платежу, переплата , ін.) в якості оплати за турпродукт ( вказати номер нового бронювання).

АКТ-ЗВІТ

В кінці кожного місяця для агентств формується акт-звіт за датою початку подорожі. У разі зміни сум рахунків після закриття періоду, коригування проводиться в акті-звіті наступного періоду.

З прикладом акта Ви можете ознайомитися за посиланням: акт-звіт про реалізацію туристичних продуктів .

З листопада 2017года акти розсилаються агентствам в електронному вигляді за допомогою сервісу «Вчасно». Тобто акти підписуються за допомогою електронно-цифрових підписів турператора і турагента.

Детально робота з електронним документообігом розписана в розділі ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ

ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ!

ПЕГАС ТУРИСТИК запроваджує електронний документообіг!

Шановні колеги,

Повідомляємо ваc про те, що ТОВ «Пегас Туристик» з листопада 2017 року впроваджує систему електронного документообігу зі своїми турагентами.

У зв'язку з цим, Акти виконаних робіт, починаючи з 01.11.2017 будуть розсилатися агентам за допомогою сервісу «Вчасно». Паперова розсилка Актів за жовтень 2017 року була останньою.

Інформуємо, що сервіс електронного документообігу для Турагентів, тобто для осіб, що отримують документи від Туроператора є безкоштовним.

Сервіс працює згідно з чинним законодавством України

( https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/851-15 https://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/852-15 ) Можливість застосування електронної версії документів для первинної документації підтверджена офіційними листами ДФСУ.

Як працюватиме обмін документами?

Щоб користуватися Сервісом Турагенту необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП), який видають Фіскальні органи, Акредитовані центри сертифікації ключів ЕЦП та Приватбанк. Після реєстрації на Сервісі за посиланням https://vchasno.com.ua Турагент зможе переглядати, коментувати, підписувати та відхиляти документи за допомогою свого ЕЦП. Просимо тих Турагентів, які ще не мають ЕЦП, отримати його найближчим часом.

Робота з Сервісом почнеться з того, що Товариство «Пегас Туристик» сформує Акти виконаних робіт, підпише їх з використанням ЕЦП і надішле з допомогою «Вчасно». Сервіс одразу відправить на e-mail (е-адресу) кожного Турагента(-ства), за якою Турагент контактує з Туроператором, електронний лист, що міститиме посилання на новостворену індивідуальну сторінку Турагента в системі «Вчасно», на якій відтепер накопичуватимуться і зберігатимуться електроні документи, адресовані від Туроператора Турагенту(-ству).

Сервіс дає можливість до підписання отриманих документів коригувати їх, шляхом узгодження через коментарі в правій нижній частині вашого кабінету на Сервісі.

Якщо в Турагентстві є окремий фахівець, що створює документи і слідкує за їх обігом, - просто перешліть йому листа, якого отримаєте від сервісу. (Якщо на сторінку Турагента(-ства) в Сервісі надійде електронний документ без повідомлення від «Вчасно» - просимо зв'язатись із бухгалтерією Туроператора для уточнення вашої електронної адреси).

Для реєстрації на Сервісі використовуйте, будь-ласка, поштові онлайн-платформи, які не потрапили під заборону Указу Президента України. Рекомендуємо обрати один з цих ресурсів: gmail.com; ukr.net; outlook.com; bigmir.net; і.ua.

Підписані документи зберігатимуться на Сервісі упродовж 3-х років. У будь-який момент Ви зможете легко знайти і роздрукувати документи на своєму комп'ютері. Зазначеним Сервісом вже користуються: Представництво ІАТА в Україні, Закупки.Пром.Юа, OLX, УкрПошта, Портмоне та багато інших компаній.

Упевнені, що Ви оціните усі переваги електронного документообігу: економію грошей, часу, швидкість отримання оригіналу документу та їх збереження.


З питань, що стосуються електронного документообігу звертайтесь, будь-ласка, в бухгалтерію «Пегас Туристик»

за тел. (044) 300-1-333 (додатковий 7038) або пишіть запити на accounting7@pegast.com.ua

З повагою,

«Pegas Touristik»