Пам'ятка для туристів (COVID-19) Детальніше

Друк і видача документів (турпакетів)

З 01 лютого 2015 року документи по туру (авіаквитки, ваучери, страховка) в аеропортах вильоту не видаються!

Виписка документів як і раніше проводиться з особистого кабінету на сайті, а так само шляхом видачі в офісах компанії.

Загальні правила

Видача документів здійснюється тільки за підтвердженими і повністю оплачені тури.

Для турів з вильотом з (в) міст України - не раніше 5 днів до вильоту.

Для турів з вильотом з (в) міст Росії - не раніше 2 днів до вильоту.

Видача паспортів з візами проводиться в офісах компанії (див. Видача паспортів ).

Оформлення (друк) документів на тур

Видача документів по турам проводиться виключно шляхом самостійного друку електронних документів з особистого кабінету.

Рекомендуємо перед друком перевірити дані Ваших туристів, а саму печатку виробляти за кілька днів до вильоту рейсу. У разі будь-яких змін розкладу необхідно обов'язково інформувати туристів.

Увага!

Дані про пасажирів - прізвище, ім'я, стать, дата народження, серія і номер закордонного паспорта, термін дії закордонного паспорта - є обов'язковою умовою для виписки авіаквитків.

Дати народження туристів редагувати в системі он-лайн можна.

У разі відсутності необхідних даних, агентство бере на себе всю відповідальність за проходження туристами реєстрації та прикордонного контролю.

Як роздрукувати:

  1. В особистому кабінеті виберіть потрібну заявку.
  2. Якщо заявка підтверджена (поруч з номером заявки стоїть зелена галочка), оплачена і до вильоту менше 7 днів (для вильотів з Росії близько 2-3 днів), то в графі «Документи» стане активною посилання «Чи готові для друку» .
  3. У вікні «Документи» Ви зможете роздрукувати:
  • туристичний ваучер (друкується на групу туристів з однаковими умовами в бронюванні);
  • ваучер на готель (друкується один на всіх туристів);
  • авіаквитки (друкуються на кожного туриста окремо);
  • страховий поліс (друкується на групу туристів з однаковими умовами страхування).

Для зручності роботи створена функція друку всіх документів відразу, а не кожного документа окремо.

Для цього необхідно поставити галочку в "Вибрати все" і натиснути "Друк".

Система надасть один файл для скачування в форматі PDF (наприклад "Booking_12345_documents.pdf"), в якому будуть збережені всі документи входять до складу туристичного пакету:

  • туристичний ваучер;
  • ваучер на готель;
  • авіаквитки;
  • страховий поліс.

Кожен документ друкується окремо на аркуші формату А4 і є оригінальним документом без використання мокрих печаток.

Окремої ваучера на трансфер немає. По прильоту, на стійці (для Pegas Select окрема стійка), туристам необхідно надати «Tourist Voucher» зі штрих-кодом, представнику Pegas Touristik. Прочитавши інформацію зі штрих-коду представник оголосить інформацію по трансферу.

Приклади документів:

Ваучер туриста (на кожного)
Ваучер туриста (один на всіх)
Ваучер на готель (один на всіх)
Авіаквиток (на кожного)
Страховка (одна на всіх)
* У разі будь-яких відхилень від зразка, просимо повідомляти.
Електронні документи доступні в форматі PDF. Для перегляду і друку електронних документів в форматі PDF ви можете скористатися програмою Adobe Acrobat (не нижче 6 версії). Завантажити програму можна за посиланням: https://www.adobe.com/ru/products/acrobat/.

Після того, як всі документи роздруковані, статус документів в довіднику заявок зміниться на «розпечатати» .

До пакету документів також необхідно роздрукувати пам'ятку .

Повторний друк документів

Увага!

Документи можуть друкуватися стільки раз, скільки це необхідно, але за умови, що нічого не змінюється в замовленнях з боку агента. У деяких випадках, при внесенні змін до замовлення, необхідно буде отримати підтвердження або здійснити доплату. У таких випадках документи можуть стати недоступними для друку з особистого кабінету.

Зміни часу вильоту (без зміни авіакомпанії, номера рейсу) не впливають на друк документів. При зміні часу вильоту рейсу авіаквитки з новим часом вильоту автоматично будуть доступні для друку в в особистому кабінеті.

Причини по яких документи не доступні для друку

Причини по яким документи для друку з особистого кабінету можуть бути не доступні:

  • заявка не підтверджена - необхідно запросити підтвердження в відділі продажів sales@pegast.com.ua ;
  • заявка не оплачене або оплачена в повному обсязі - необхідно узгодити надходження оплати в бухгалтерії туроператора accounting@pegast.com.ua ;
  • документи очікуються . Графік виписки документів ще не настав. Може бути вказана актуальна дата виписки документів - необхідно уточнити графік видачі / виписки документів у відділі «Видачі документів» docs@pegast.com.ua ;
  • майбутній виліт повинен відбудуться на «регулярному» рейсі - необхідно написати запит на видачу документів (ваучери, страховки, авіаквитки) за адресою docs@pegast.com.ua ;
  • незаповнені паспортні дані туристів - необхідно внести вірні і повні паспортні дані туристів в особистому кабінеті або надіслати листа на sales@pegast.com.ua .
Телефони екстреного зв'язку (вильоти з міст України)

Телефони екстреного зв'язку активуються за 2 години до вильоту

Київ: +38 (050) 353-00-09
Харків: +38 (093) 425-25-60
Одеса: +38 (050) 355-72-85
Львів: +38 (096) 555-34-55
Додаткова інформація щодо видачі документів на тур (вильоти з Росії)
Детальну інформацію про видачу документів з вильотами з міст Росії можна знайти тут

У разі будь-яких питань з видачі документів на тур (ваучери, авіаквитки, страховки) просимо зв'язуватися з відділом

«Підготовки та видачі турпакетів» по телефону: +380 (44) 300-1-333 (додатковий 8).

Дякуємо за Ваші відгуки та пропозиції за даною послугою.

З повагою,

«Pegas Touristik»