З 01 лютого 2015 року документи по туру (авіаквитки, ваучери, страховка) в аеропортах вильоту не видаються!
Виписка документів як і раніше проводиться з особистого кабінету на сайті, а так само шляхом видачі в офісах компанії.
Загальні правила
Видача документів здійснюється тільки за підтвердженими і повністю оплачені тури.
Для турів з вильотом з (в) міст України - не раніше 5 днів до вильоту.
Для турів з вильотом з (в) міст Росії - не раніше 2 днів до вильоту.
Видача паспортів з візами проводиться в офісах компанії (див. Видача паспортів ).
Оформлення (друк) документів на тур
Видача документів по турам проводиться виключно шляхом самостійного друку електронних документів з особистого кабінету.
Рекомендуємо перед друком перевірити дані Ваших туристів, а саму печатку виробляти за кілька днів до вильоту рейсу. У разі будь-яких змін розкладу необхідно обов'язково інформувати туристів.
Увага!
Дані про пасажирів - прізвище, ім'я, стать, дата народження, серія і номер закордонного паспорта, термін дії закордонного паспорта - є обов'язковою умовою для виписки авіаквитків.
Дати народження туристів редагувати в системі он-лайн можна.
У разі відсутності необхідних даних, агентство бере на себе всю відповідальність за проходження туристами реєстрації та прикордонного контролю.
Як роздрукувати:
- В особистому кабінеті виберіть потрібну заявку.
- Якщо заявка підтверджена (поруч з номером заявки стоїть зелена галочка), оплачена і до вильоту менше 7 днів (для вильотів з Росії близько 2-3 днів), то в графі «Документи» стане активною посилання «Чи готові для друку» .
- У вікні «Документи» Ви зможете роздрукувати:
- туристичний ваучер (друкується на групу туристів з однаковими умовами в бронюванні);
- ваучер на готель (друкується один на всіх туристів);
- авіаквитки (друкуються на кожного туриста окремо);
- страховий поліс (друкується на групу туристів з однаковими умовами страхування).
Для зручності роботи створена функція друку всіх документів відразу, а не кожного документа окремо.
Для цього необхідно поставити галочку в "Вибрати все" і натиснути "Друк".
Система надасть один файл для скачування в форматі PDF (наприклад "Booking_12345_documents.pdf"), в якому будуть збережені всі документи входять до складу туристичного пакету:
- туристичний ваучер;
- ваучер на готель;
- авіаквитки;
- страховий поліс.
Кожен документ друкується окремо на аркуші формату А4 і є оригінальним документом без використання мокрих печаток.
Окремої ваучера на трансфер немає. По прильоту, на стійці (для Pegas Select окрема стійка), туристам необхідно надати «Tourist Voucher» зі штрих-кодом, представнику Pegas Touristik. Прочитавши інформацію зі штрих-коду представник оголосить інформацію по трансферу.
Приклади документів:
Після того, як всі документи роздруковані, статус документів в довіднику заявок зміниться на «розпечатати» .
До пакету документів також необхідно роздрукувати пам'ятку .
Повторний друк документів
Увага!
Документи можуть друкуватися стільки раз, скільки це необхідно, але за умови, що нічого не змінюється в замовленнях з боку агента. У деяких випадках, при внесенні змін до замовлення, необхідно буде отримати підтвердження або здійснити доплату. У таких випадках документи можуть стати недоступними для друку з особистого кабінету.
Зміни часу вильоту (без зміни авіакомпанії, номера рейсу) не впливають на друк документів. При зміні часу вильоту рейсу авіаквитки з новим часом вильоту автоматично будуть доступні для друку в в особистому кабінеті.
Причини по яких документи не доступні для друку
Причини по яким документи для друку з особистого кабінету можуть бути не доступні:
- заявка не підтверджена - необхідно запросити підтвердження в відділі продажів sales@pegast.com.ua ;
- заявка не оплачене або оплачена в повному обсязі - необхідно узгодити надходження оплати в бухгалтерії туроператора accounting@pegast.com.ua ;
- документи очікуються . Графік виписки документів ще не настав. Може бути вказана актуальна дата виписки документів - необхідно уточнити графік видачі / виписки документів у відділі «Видачі документів» docs@pegast.com.ua ;
- майбутній виліт повинен відбудуться на «регулярному» рейсі - необхідно написати запит на видачу документів (ваучери, страховки, авіаквитки) за адресою docs@pegast.com.ua ;
- незаповнені паспортні дані туристів - необхідно внести вірні і повні паспортні дані туристів в особистому кабінеті або надіслати листа на sales@pegast.com.ua .
Телефони екстреного зв'язку (вильоти з міст України)
Телефони екстреного зв'язку активуються за 2 години до вильоту
Київ: | +38 (050) 353-00-09 |
Харків: | +38 (093) 425-25-60 |
Одеса: | +38 (050) 355-72-85 |
Львів: | +38 (096) 555-34-55 |
Додаткова інформація щодо видачі документів на тур (вильоти з Росії)
У разі будь-яких питань з видачі документів на тур (ваучери, авіаквитки, страховки) просимо зв'язуватися з відділом
«Підготовки та видачі турпакетів» по телефону: +380 (44) 300-1-333 (додатковий 8).
Дякуємо за Ваші відгуки та пропозиції за даною послугою.
З повагою,
«Pegas Touristik»