Контакти для екстреного зв'язку (Тільки viber, telegram, whats up!)
Київ: +38 050 353 00 09, Львів: +38 096 391 39 41, Харків: +38 050 381 76 74, Одеса: +38 050 355 72 85, Франчайзингові агентства +380 (99) 338 58 61

Друк і видача документів (турпакетів)

З 01 лютого 2015 року документи з туру (авіаквитки, ваучери, страховка) в аеропортах вильоту не видаються!

Виписка документів, як і раніше, здійснюється з особистого кабінету на сайті, а також шляхом видачі в офісах компанії.

Загальні правила

Видача документів здійснюється лише за підтвердженими та повністю оплаченими турами.

Видача документів для турів з вильотом із міст України - не раніше ніж 5 днів до вильоту.

Видача паспортів з візами здійснюється в офісах компанії (див. Видача паспортів).

Оформлення (друк) документів на тур

Видача документів по турах здійснюється виключно шляхом самостійного друку електронних документів з особистого кабінету.

Рекомендуємо перед друком перевірити дані Ваших туристів, а сам друк робити за кілька днів до вильоту рейсу. У разі будь-яких змін розкладу вильоту рейсу або інших послуг рекомендуємо роздрукувати нові документи на тур та обов'язково проінформувати туристів про зміни.

Увага!

Дані про пасажирів - прізвище, ім'я, стать, дата народження, серія та номер закордонного паспорта, термін дії закордонного паспорта -
є обов'язковою умовою для виписки авіаквитків.

Дати народження туристів редагувати в системі он-лайн не можна.

У разі відсутності необхідних даних, агентство бере на себе всю відповідальність за проходження туристами реєстрації та прикордонного контролю.


Як роздрукувати:

  1. В особистому кабінеті оберіть потрібне бронювання.
  2. Якщо бронювання підтверджено (поряд із номером бронювання стоїть зелена галочка), повністю сплачено і до вильоту менше ніж 5 днів, то у графі «Документи» стане активним посилання «Готові для друку».
  3. У вікні «Документи» Ви зможете роздрукувати:
  • туристичний ваучер (друкується на групу туристів з однаковими умовами у бронюванні);
  • ваучер на готель (друкується один на всіх туристів);
  • авіаквитки (друкуються на кожного туриста окремо);
  • страховий поліс (друкується на групу туристів з однаковими умовами страхування).

Для зручності роботи створено функцію друку всіх документів відразу, а не кожного документа окремо.

Для цього необхідно поставити галочку в "Вибрати все" та натиснути "Друк".

Система надасть один файл для завантаження у форматі PDF (наприклад, "Booking_12345_documents.pdf"), в якому будуть збережені всі документи що входять до складу туристичного пакета:

  • туристичний ваучер;
  • ваучер на готель;
  • авіаквитки;
  • страховий поліс.

Кожен документ друкується окремо на аркуші формату А4 і є оригінальним документом без використання мокрих печаток.

Окремого ваучера на трансфер не існує. Після прильоту, на стійці (для Pegas Select окрема стійка), туристам необхідно надати Tourist Voucher зі штрих-кодом, представнику Pegas Touristik. Просканувавши інформацію зі штрих-коду представник оголосить інформацію щодо трансферу.

Приклади документів:

Ваучер туриста (один на всіх)
Ваучер на готель (один на всіх)
Авіаквиток (на кожного)
Страхування (одне на всіх)

*У разі будь-яких відхилень від зразка, просимо повідомляти.
**Електронні документи доступні у форматі PDF. Для перегляду та друку електронних документів у форматі PDF ви можете скористатися програмою Adobe Acrobat (не нижче 6 версій). Завантажити програму можна за посиланням: https://www.adobe.com/ru/products/acrobat/.


Після того, як всі документи будуть роздруковані, статус документів в особистому кабінеті зміниться на «Роздруковані».

До пакета документів також необхідно роздрукувати пам'ятку.

Повторний друк документів

Увага!

Документи можуть друкуватись стільки разів, скільки це необхідно, але за умови, що нічого не змінюється в бронюванні.
В деяких випадках, при внесенні змін до бронювання, необхідно буде отримати підтвердження або зробити доплату.
У таких випадках документи можуть стати не доступними для друку з особистого кабінету.


Зміни часу вильоту рейса (без зміни авіакомпанії, номера рейсу, дат вильотів та інше) не впливають на друк документів. При зміні часу вильоту рейсу авіаквитки з новим часом вильоту автоматично будуть доступні для друку в особистому кабінеті.

Причини, за якими документи не доступні для друку

Причини, за якими документи для друку з особистого кабінету можуть бути не доступні:

  • бронювання не підтверджене – необхідно запитати підтвердження у відділі продажів sales@pegast.com.ua;
  • бронювання не оплачене або оплачене не повністю – необхідно поточнити надходження повної оплати до бухгалтерії туроператора accounting@pegast.com.ua;
  • документи очікуються. Графік виписки документів ще не настав. Може бути вказано актуальну дату виписки документів – необхідно уточнити графік видачі/виписки документів у відділі «Видачі документів» doc@pegast.com.ua;
  • майбутній виліт має відбутися на «регулярному» рейсі – необхідно написати запит на видачу документів (ваучери, страховки, авіаквитки) за адресою doc@pegast.com.ua;
  • не заповнені паспортні дані туристів – необхідно внести правильні та повні паспортні дані туристів в особистому кабінеті або надіслати листа на sales@pegast.com.ua.
Телефони екстреного зв'язку (вильоти з міст України)

Телефони екстреного зв'язку активуються за 2 години до вильоту

Київ: +38 (050) 353-00-09
Харків: +38 (093) 425-25-60
Одеса: +38 (050) 355-72-85
Львів: +38 (096) 555-34-55

У разі будь-яких питань щодо видачі документів на тур (ваучери, авіаквитки, страховки) просимо зв'язуватися з відділом «Підготовки та видачі турпакетів» за телефоном: +380 (44) 300-1-333 (додатковий 8).

Дякуємо за Ваші відгуки та пропозиції щодо даної послуги.

З повагою,

«Pegas Touristik»