Контакти для екстреного зв'язку (Тільки viber, telegram, whats up!)
Київ: +38 050 353 00 09, Львів: +38 096 391 39 41, Харків: +38 050 381 76 74, Одеса: +38 050 355 72 85, Франчайзингові агентства +380 (99) 338 58 61

Екскурсії з авіаперельотом

istanbul.png ierusalim.png
Стамбул (1 день)

*Щору Середу, Суботу та Неділю

Програма туру:
  • Блакитна Мечеть (близько 30 хв)
  • Айя Софія (близько 60 хв)
  • Іподром (близько 25 хв)
  • Німецький фонтан Вілгельма II (близько 25 хв)
  • Палац Топкапи (близько 90 хв)
  • Обід у традиційному Турецькому ресторані (включено у вартість поїздки)
  • Тур на яхті Босфором (близько 90 хв / не включений у вартість поїздки / вартість 35 доларів)
  • Єгипетський базар спецій (близько 80 хв)
  • Вечеря в ресторані Кумкапи (близько 60 хв / включено у вартість поїздки)

Трансфер із готелю, виліт із місцевого терміналу Анталії о 07:00, переліт до Стамбула тривалістю 50 хвилин.

Екскурсія починається з відвідування однієї з головних пам'яток Османської Імперії – Блакитної мечеті (XVII століття), знаменитої своїми блакитними візерунками та шістьма мінаретами.

Далі ви відвідаєте пам'ятник Візантійської епохи – Іподром – одну з найбільших арен античного світу, де відбувалися знамениті бої гладіаторів.

Айя Софія (XI століття) – місце коронування Візантійських імператорів, найбільша церква Середньовіччя.

Ваша подорож продовжиться у палаці Топкапи, де розпочалася багатовікова історія Османської Імперії.

Під час обіду ви зможете скуштувати знамениту Турецьку кухню.

Під час туру на яхті водами Босфору, що розділяє два континенти – Європу та Азію, ви отримаєте можливість відобразити унікальні місця, у тому числі стародавні дерев'яні вілли Османської архітектури.

Потім ви прогуляєтеся єгипетським базаром спецій, де можна придбати безліч цікавих речей! Далі на вас чекає вечеря в рибному ресторані Кумкапи та зворотна дорога до Стамбульського Аеропорту Ататюрка, виліт зі Стамбула до Анталії о 20:30, трансфер до готелю.

istanbul1_s.jpg istanbul2_s.jpg istanbul3_s.jpg istanbul4_s.jpg
VIP Екскурсія до Стамбула

Якщо Анкара це серце Туреччини, то місто Стамбул, безперечно, душа держави. Будучи колись центром Візантійської імперії, він зберіг у собі красу старовинної архітектури, яка чудово поєднується із сучасними будинками. Дуже часто Стамбул називають містом-музеєм, що недалеко від реальності. У ньому можна побачити візантійський палац Єребатан, Босфорський міст уздовж Чорного моря та багато іншого, що приваблює туристів з усього світу.

08:55 Зустріч гостей в аеропорту.
09:30-13:00

Відвідування площі Іподром

Блакитна мечеть (мечеть Султанахмет)

Собор Святої Софії (Haghia Sophia) (у вівторок)

Палацу Топкапи (Topkapı Palace) (в інші дні тижня)

Площа «Ахмедія» (стара назва «Площа Іподром»).Найдавніші пам'ятники в самому центрі та навколо цієї площі є найважливішими пам'ятками з історії Стамбула. У візантійський період іподром має три різні призначення. Одним із перших є спортивні змагання та культурні заходи. Найпоширенішим та азартним видовищем того періоду були кінні змагання. На іподромі влаштовувалися бої гладіаторів та уявлення мімів. Іподром служив ареною політичних дискусій. В османський період яничари організовували тут традиційні уявлення та протести. І, нарешті, 3-м призначенням Іподрома (у візантійський період) було те, що імператор перетворив його на «музей просто неба». На стіні «Спіна», в самому центрі Іподрому, виставлялися колони, скульптурні пам'ятники, сонячний годинник, обеліски та пам'ятники, привезені сюди з усіх куточків світу.

Блакитна мечеть (мечеть Султанахмет) - перша за величиною одна з найкрасивіших мечетей Стамбула. Мечеть налічує шість мінаретів: чотири, як завжди, на всі боки, а два трохи менш високі — на зовнішніх кутах. Вона вважається одним із найбільших шедеврів ісламської та світової архітектури. Мечеть розташована на березі Мармурового моря в історичному центрі Стамбула в районі Султанахмета навпроти Собору Святої Софії. Мечеть є одним із символів міста.

Собор Святої Софії (по вівторках) – колишній патріарший православний собор, згодом – мечеть, нині – музей; всесвітньо відома пам'ятка візантійського зодчества, символ «золотого віку» Візантії. За часів Візантійської імперії собор був у центрі Константинополя поруч із імператорським палацом. В даний час знаходиться в історичному центрі Стамбула, Султанахмет район.

Топкапи Палас - Палац розташований у туристичному центрі Стамбула. Цей район називається Султанахмет. Палац Топкапи вважається найбільш важливою пам'яткою Стамбула і музеєм Туреччини, що найбільш відвідуваний. Протягом чотирьохсот років цей палац був центром, з якого здійснювалося управління Османською Державою, однією з найбільших світових імперій минулого.

13:15-14:00 Обід (включено у вартість).
14:40-15:20 Відвідування фабрики шкіряних виробів (відводиться час для шопінгу).
15:45-16:00 Відвідування церкви Влахерна.
16:10-16:20 Відвідування Константинопольської Церкви.
17:00-17:45 Відвідування критого ринку Гранд Базар.
18:00-18:30 Вечеря у ресторані «Kumkapı Okyanus» (включено у вартість).
18:35-19:15 Трансфер до аеропорту.
19:15-19:30 Реєстрація на рейс.
20:15 Виліт в Анталію.

Примітка

Час вказаний приблизний і може відхилятися від розкладу на 15-25 хвилин, залежно від завантаженості доріг та тривалості огляду визначних пам'яток.

У вартість туру включено:
  • Трансфер (мікроавтобус)
  • Російськомовний гід
  • Вхідна плата в Собор Святої Софії або Палац Топкапи
  • Вхідна плата до мечеті Султанахмет
  • 1 місцевий алкогольний напій або 1 безалкогольний напій на одну особу під час обіду та вечері
  • Обід: м'ясне меню
  • Вечеря у ресторані «Kumkapı Okyanus»

    Меню на вечерю: Закуски з морепродуктів, салат, гарячі закуски, основна страва (річкова чи морська риба), сезонні фрукти

Примітка

Туристи, що вилітають пізнім рейсом, здійснюють прогулянку на катері Босфором з іншими туристами «PEGAS Touristik». Туристів також чекає панорамна екскурсія площею Таксім, на окремому мікроавтобусі та з власним гідом.

Час вильоту/прильоту може змінюватися.

istanbul1_s.jpg istanbul2_s.jpg istanbul3_s.jpg istanbul4_s.jpg
Ізраїль (1 день)

Програма туру:

  • Виїзд із готелю (час можна уточнити у готельного гіда).
  • 06:00 – Реєстрація пасажирів. Посадка в літак. Переліт.
  • 07:30 - Прибуття в аеропорт Бен-Гуріон (Ізраїль).
  • 08:00 – Посадка в автобуси, виїзд до Віфлеєму.
  • 09:30 – Відвідування «Центру паломника» , де є можливість придбати єрусалимські хрести – символ паломництва, ікони для подальшого освячення та різні сувеніри.
  • 10:30 – Обід.
  • 11:30 - Відвідування Базиліки Різдва , побудованої Св. Єленою в IV столітті над печерою (хлівом), де народився Ісус і де він лежав, сповитий у Яслах.
  • 13:00 – Шлях до Єрусалиму.
  • 14:00 – Храм Гробу Господнього – церква епохи хрестоносців, XII століття. Там знаходяться останні 5 зупинок його скорботного шляху (Via Dolorosa), зокрема Голгофа. Камінь світопомазання , де тіло Його загортали в плащаницю, і Кувуклія – каплиця над місцем Його поховання.
  • 15:30 – Шлях до Стіни Плачу через старе місто Єрусалима. Стіна Плачу - залишок іудейського Храму (побудований царем Соломоном у X столітті до р.х., перебудований царем Іродом у I столітті до р.х. і зруйнований римлянами у 70 році н.е.). Сьогодні на місці Храму стоять мечеті Золотий купол та Ель Акса .
  • 17:00 – Посадка до автобусів, виїзд на Мертве море.

    Мертве Море – унікальне соляне озеро, яке з давніх-давен відоме як грязеводолікарня, а також джерело цінних бальзамів та косметичних препаратів, якими славляться місцеві магазини.

  • 18:00 – Прибуття на Мертве море. Купання та вечеря.
  • 19:30 - Виїзд в аеропорт Бен-Гуріон.
  • 21:00 – Проходження кордону. Виліт в Анталію.
Примітки:
  • Одяг: у святих місцях потрібен одяг, що закриває плечі та ноги.
  • Гроші: обмін валюти не потрібно, приймається будь-яка валюта та кредитні картки.
  • Порядок та час відвідування зазначених місць можуть змінюватись залежно від обставин.
  • Вільного часу в Єрусалимі не передбачено.

Компанія PEGAS Touristik не несе відповідальності за швидкість проходження кордону.

Час вильоту/прильоту може змінюватися.

1_s.jpg 2_s.jpg 3_s.jpg
о. Кіпр: Фамагуста - Нікосія - Кіренія
Програма туру:
  • 06:45 – Виліт із Анталії.
  • 07:30 – Приліт на Кіпр.
  • 08:00 – Початок туру та легкий кіпріотський сніданок в автобусі.
  • 08:30-08:55 - Каплиця та склеп Св. Варнави

    Варнава (син втіхи) - християнський святий, засновник Кіпрської церкви. За переказами Варнава був забитий камінням на площі міста Саламіс його жителями, яким він проповідував Євангеліє. Склеп Св. Варнава був виявлений єпископом Антеміосом у V столітті, якому Варнава з'явився уві сні і розповів місце свого поховання.

  • 09:00–10:00 – Руїни Саламіса

    Перші археологічні знахідки дома найбільшого поліса елліністичного Кіпру ставляться до XI століття е. Ви побачите гімназіум, який набув сучасного вигляду в Римську та ранню Візантійську епохи; громадські лазні із численними басейнами; цистерну, що постачала місто водою; грецькі статуї та Римський амфітеатр.

  • 10:10–11:00 – Місто Фамагуста

    Фамагуста була побудована дома більш раннього поселення Арсиное, заснованого III столітті до н.е. У Фамагусті ви побачите собор Св. Миколая, будівництво якого почалося наприкінці XIII століття. Собор є одним з найпрекрасніших зразків готики на острові. Ви також побачите руїни королівського палацу, який служив палацом венеціанського військового губернатора. За ним розташовується церква Св. Петра та Павла XIV століття. Ви також проїдете вздовж міста Варош.

  • 11:45-12:10 – Столиця Нікосія

    Під час панорамного туру єдиною розділеною столицею світу, Ви побачите знаменитий палац Ледра, резиденцію президента, фортечні стіни міста та інші пам'ятки.

  • 13:00-14:30 – Обід та абатство Беллапаїс

    Побудоване в XIII столітті абатство є дивовижним творінням ченців ордена Премонстратів; воно користувалося пошаною серед королівських сімей та кіпрської знаті та отримувало багаті дари. Ви пройдете садом абатства - одному з прекрасних садів Кіпру і дізнаєтеся про життя ченців і легенду абатства.

  • 14:45-16:30 – Кіренейський замок

    Побудований близько IV ст. н.е. візантійцями, згодом добудований хрестоносцями та венеціанцями, Кіренейський замок є найбільш збереженим на Кіпрі.

  • 16.30-18:30 – Морська прогулянка

    Ми здійснимо морську прогулянку вздовж північного узбережжя острова Кіпр із зупинкою на купання. Під час прогулянки Вам буде запропоновано чай або каву з печивом. За додаткову плату можна придбати прохолодні напої та алкоголь.

  • 18:30-19:30 – Вільний час у місті Кіренія

    Ви зможете самостійно оглянути визначні пам'ятки, не включені до програми, придбати сувеніри, сфотографуватися, або просто поспостерігати за своєрідністю та неквапливістю життя на Кіпрі.

  • 19:30 – Відправлення до аеропорту.
  • 21:45 – Виліт із Кіпру
  • 22:30 – Приліт до Анталії
Ефес (1 день)
Програма туру
  • Трансфер із готелю, виліт із місцевого терміналу Анталії о 09:25, переліт до Ізміру тривалістю 45 хвилин
  • Будинок Святої Марії (60 хвилин)
  • Обід у традиційному Турецькому ресторані (60 хвилин)
  • Античне місто Ефес (120 хвилин)
  • Село Ширіндже (45 хвилин)
  • Вечеря (Село Ширіндже) (60 хвилин)
  • Трансфер до Аеропорту Ізмір
  • Виліт з місцевого терміналу о 21:45

Дім Свята Марія

Уривок з одного повідомлення третього собору, скликаного у Константинополі, підтверджує, що Свята Марія разом із Іоанном Богословом справді переселилася до Ефесу. Про життя після Різдва і про смерть матері Ісуса, Святої Марії, докладних відомостей немає. Відомості, дані апостолами Лукою та Іоанном, мають відносно суперечливий характер. У Євангеліє від Луки Марія зображується як людина, яка глибоко вірує і має велику надію на майбутнє. Апостол Лука описує життя матері Ісуса до Христового піднесення.

Апостол Іван описував події трохи в іншій площині. Зародження нової релігії супроводжувалося хвилюваннями всередині народу, проте нове віровчення поширювалося досить швидко. Після розп'яття Ісуса Марія покинула Юдею. Іоанн розповідає про Божу Матерь, яка була йому довірена Ісусом. Апостол Іоанн взяв її собі на утримання, як і заповів Ісус.

Внаслідок розп'яття сина та початку гонінь на християн Марія покинула Єрусалим. Вона переселилася в долину, оточену лісом, неподалік Ефеса, її будинок перебував на горі, неподалік лісистої лощини. У цих місцях Свята Марія знайшла собі постійний притулок. Щороку ефесці, щоб вшанувати Артеміду, підіймалися на гору Сольміссос, проте про знаходження Марії на цій горі їм не було відомо. Про це знав лише апостол Іван.

Бібліотека Цельсія

Бібліотека була побудована в епоху імперії під час правління Адріана за проектом архітектора Тіберія Юлія Аквіли, який побажав присвятити її батькові Тіберію Юлію Цельсу. Будівництво почалося 114 року н.е. і було завершено у 135 році н.е. вже спадкоємцем Тиберія, який заповів велику суму коштів на купівлю книг та утримання бібліотеки. У 2-й половині III століття, під час нашестя готовий, внутрішня частина будівлі була повністю зруйнована пожежею, що пощадив лише фасад будівлі. Фасад, однак, був зруйнований землетрусом у пізній візантійський період.

У 1960-1970-х роках було проведено масштабну реконструкцію фасаду з метою надати йому первісного вигляду. Двоярусний фасад, прикрашений колонами, має вигляд театральної декорації. Колони нижнього ярусу, які стоять на подіумі центральних сходів з дев'яти ступенів, згруповані попарно в чотири ряди та увінчані капітелями коринфського ордера. Колони верхнього ярусу мають менші розміри. Трикутні та напівкруглі тимпани вінчають колони трьох центральних пар. На нижньому поверсі за сценічно оформленою колонадою видно три портали в обрамленні найтоншого орнаменту, що імітує рельєфний фриз. Над порталами знаходяться три великі отвори вікон. Вхід до бібліотеки починався з 9-ступінчастих сходів. На верхньому подіумі стояли чотири скульптури, які втілювали Премудрість, Доброчесність, Думка і Пізнання.

Великий театр

Великий театр знаходився на самому початку Портового проспекту, прилягаючи до пагорбів гори Панаїр. Передня та бічні частини театральної будівлі оточені високими стінами. Театральна сцена, що становить суттєву культурну значущість, дійшла до нашого часу і має гарну безпеку. Театральна будівля була триповерховою з особливим декораційним устроєм колон, скульптурних пам'яток у нішах та витончених рельєфних малюнків. Другий поверх театру було збудовано за наказом імператора Нерона, а третій — імператором.

Будівлю театру було виявлено внаслідок багаторічних археологічних розкопок. Останні будівельні роботи у театрі було проведено за правління імператора Траяна. Театр вміщував 25 000 глядачів та мав діаметр 50 м. Прохід, розташований у верхній частині будівлі, мав сполучення з вулицею Куретів. Плити та каміння цієї театральної будівлі, втім, як і в інших випадках, були використані для будівництва інших будівель. Художня значимість цієї споруди досить велика: не лише як зразка театральної будівлі, а й як місця кульмінації боротьби між християнами та ідолопоклонниками. У перші роки християнства йшло постійне протистояння між тими, хто поклонявся Христу та Артеміді. На околицях цього театру відбувалися народні хвилювання на релігійному ґрунті, у справу довелося втрутитися міським службам.

Храм Адріана

Напис, вигравіруваний на архітраві храму, свідчить про дату його спорудження — близько 138 н. е. - Маловідомим архітектором П. Квінтіліусом, який присвятив храм імператору Адріану. Перед монументальним пронаосом піднімаються п'єдестали від чотирьох статуй, що колись прикрашали храм. За написами, що збереглися на п'єдесталах, можна визначити, що це були статуї імператорів Діоклетіана, Максиміана, Констанція Хлора і Галерея. Коринфський ордер храму безпомилково визначається з першого погляду вишуканості скульптурної орнаментики. Дві центральні колони підтримують легку, витончену арку - все, що збереглося від оригінального трикутного тимпану, який колись вінчав будинок. Орнаментика арки хіба що продовжує мотив фризів, які йдуть цільною лінією по антаблементу; у центрі арки вміщено бюст Тихе (богині-покровительки міста). Архітрави порталів багато декоровані з використанням античних орнаментів. Над головним порталом, який веде в наос, знаходиться напівкругла люнетта, де на тлі витонченого переплетення квітів та листя аканта представлена ​​жіноча фігура, що нагадує античні зображення Медузи. У середині наосу можна побачити частину оригінального подіуму, що колись підтримував статую імператора Адріана.

Вулиця Куретів

Вулиця Куретів простяглася вздовж схилу від Бібліотеки Цельсія та Воріт Геракла до агори. Той вид, який вона має в наші дні, був наданий їй на рубежі IV і V століть, коли проводилися роботи з її відновлення після сильного землетрусу середини IV століття, що повністю зруйнувало вулицю. Мощення з мармуру та природного каменю гармонує з руїнами античних будівель, що стоять по обидва боки вулиці. Можна побачити колони, кам'яні п'єдестали, подіум, капітелі, фризи, статуї та залишки торгових крамниць та житлових будинків. З цих античних руїн, які часто привезені сюди з інших районів міста, виразно виділяються криті галереї з колонами, покриття яких виконане з цінної тонкої мозаїки. На порожніх п'єдесталах, повернутих до колон, колись стояли статуї. На багатьох п'єдесталах досі збереглися написи, що вигравірували на камені. Наприклад, у лівій частині вулиці на півдні знаходилася статуя онука римського диктатора Сулли, Мемміуса. Більшість статуй було вміщено у музей. Назва вулиці пов'язана з міфологічними персонажами, які надали ім'я священній касті куретів. Спочатку вони очолювали знамениті культові дії в Храмі Артеміди, а згодом стали відігравати основну роль у Пританії, де збереглося безліч написів, які розповідають про їхню діяльність. Такі ж написи трапляються і по всьому місту. На цій та інших вулицях міста розміщувалися ями, накриті ґратами, де поміщали засуджених за вбивство чи зґвалтування. Кожен перехожий мав право плюнути в яму, чим висловлював своє засудження. На вулиці також розташована стіна з мармуру, на якому вигравірувано всі міські закони. Більшість статуй було вміщено у музей. Назва вулиці пов'язана з міфологічними персонажами, які надали ім'я священній касті куретів. Спочатку вони очолювали знамениті культові дії в Храмі Артеміди, а згодом стали відігравати основну роль у Пританії, де збереглося безліч написів, які розповідають про їхню діяльність. Такі ж написи трапляються і по всьому місту. На цій та інших вулицях міста розміщувалися ями, накриті ґратами, де поміщали засуджених за вбивство чи зґвалтування. Кожен перехожий мав право плюнути в яму, чим висловлював своє засудження. На вулиці також розташована стіна з мармуру, на якому вигравірувано всі міські закони. Більшість статуй було вміщено у музей. Назва вулиці пов'язана з міфологічними персонажами, які надали ім'я священній касті куретів. Спочатку вони очолювали знамениті культові дії в Храмі Артеміди, а згодом стали відігравати основну роль у Пританії, де збереглося безліч написів, які розповідають про їхню діяльність. Такі ж написи трапляються і по всьому місту. На цій та інших вулицях міста розміщувалися ями, накриті ґратами, де поміщали засуджених за вбивство чи зґвалтування. Кожен перехожий мав право плюнути в яму, чим висловлював своє засудження. На вулиці також розташована стіна з мармуру, на якому вигравірувано всі міські закони. Спочатку вони очолювали знамениті культові дії в Храмі Артеміди, а згодом стали відігравати основну роль у Пританії, де збереглося безліч написів, які розповідають про їхню діяльність. Такі ж написи трапляються і по всьому місту. На цій та інших вулицях міста розміщувалися ями, накриті ґратами, де поміщали засуджених за вбивство чи зґвалтування. Кожен перехожий мав право плюнути в яму, чим висловлював своє засудження. На вулиці також розташована стіна з мармуру, на якому вигравірувано всі міські закони. Спочатку вони очолювали знамениті культові дії в Храмі Артеміди, а згодом стали відігравати основну роль у Пританії, де збереглося безліч написів, які розповідають про їхню діяльність. Такі ж написи трапляються і по всьому місту. На цій та інших вулицях міста розміщувалися ями, накриті ґратами, де поміщали засуджених за вбивство чи зґвалтування. Кожен перехожий мав право плюнути в яму, чим висловлював своє засудження. На вулиці також розташована стіна з мармуру, на якому вигравірувано всі міські закони. Кожен перехожий мав право плюнути в яму, чим висловлював своє засудження. На вулиці також розташована стіна з мармуру, на якому вигравірувано всі міські закони. Кожен перехожий мав право плюнути в яму, чим висловлював своє засудження. На вулиці також розташована стіна з мармуру, на якому вигравірувано всі міські закони.

Публічна хата

На покажчику будинку розпусти по Мармуровому проспекту був зображений слід ступні. За однією з версій, публічний будинок міг відвідати лише той, чия нога була не меншою за слід на мармурі. Будівля громадського будинку була розташована зліва наприкінці Мармурового проспекту, вона датується IV століттям. У домі будинку ретельно стежили за дотриманням правил гігієни та санітарних норм. Так відвідувач мав пройти до зали через вузький коридор для перевірки з обов'язковою вимогою щодо чистоти рук та ніг. Для дотримання гігієни в будинку було всі необхідні умови і предмети. Заклад був збудований на честь Афродіти. Головний салон мав мармурове покриття та був прикрашений скульптурками Афродіти.

Одеон

Напівкругла споруда, відома також як Малий театр, стоїть на схилі пагорба, на північ від агори. Судячи з напису, його збудував у 150 році н. е. Публій Ведій Антоній. Початкове призначення одеону – булевтерій, місце засідань міського сенату. Перша крита споруда, розрахована на 1400 місць, використовувалася по черзі: для засідань Сенату, то для театральних вистав. Архітектурне рішення одеону аналогічно класичним моделям: аудиторіум з його двоярусним півколом рядів, розділений на чотири основні сектори сходовими проходами; конструкція просценіуму говорить про те, що будова була призначена швидше для засідань сенату, ніж для театральних вистав. Хоча існує версія, що театр взагалі не використовувався через відсутність пристроїв для зливу дощової води.

Село Ширіндже

Село Ширіндже (Şirince) розташоване на північному схилі гори за 8 км від Сельчука. З турецької мови назва села Ширіндже перекладається як «чарівна, мила».

Село Шириндже було засновано чи то V, чи то XIV столітті (дані розходяться). За деякими даними, сюди перебралися останні жителі Ефесу після замулювання берега моря та занепаду міста. З походженням назви села пов'язано кілька легенд, але жодна з них не є доведеною. За однією легендою, село називалося Киркинджа ( Kırkınca ), що означає «сороківня». Назва місцю було надано за кількістю монастирів, що знаходилися в окрузі. Інша легенда свідчить, що походження назви села пов'язані з кількістю початкових поселенців у тих краях, яких було сорок. Згодом грецька вимова Кіркінджі перетворилася на Чиркіндже ( Çirkinçe), що з турецької мови перекладалося як «страшненька». Якось губернатор Ізміра відвідав село і був вражений красою тутешніх місць. Саме він перейменував село в Ширінджі («мила, прекрасна»), що й збереглося до наших днів. За іншою легендою, назва Чиркіндж ( Cirkinçe - «страшненька») пояснюється іншими обставинами. Місцеві жителі не хотіли, щоб їх турбували і прагнули відвадити бажаючих відвідати село. На запитання «Чи гарне те місце, де ви живете?» вони відповідали «Зовсім ні, не гарне».

До ХХ століття Ширіндже було грецьким селом. Мешканці Шириндже греки-християни в День Успіння Богородиці щороку 15 серпня здійснювали паломництво до нього.

Кількість будинків Ширіндже в XIX столітті досягала 1800 року. Після Першої світової війни, внаслідок турецько-грецького обміну населенням за Лозанським мирним договором 1923 року, жителі Ширіндже були переселені до Греції, а в цих місцях оселилися турецькі сім'ї з грецької Кавали. У Ширінджі збереглися будинки XVIII - XIX століть, які мають особливості Середземноморської архітектури. Кам'яні або цегляні будинки пофарбовані в типовий білий колір, з великою кількістю вікон, з дерев'яними віконницями та карнизами, прикрашеними різьбленням. Будинки Ширіндже охороняються законодавством як культурно-історичні пам'ятки Туреччини.

Шириндже славиться своєю водою, фруктовими садами та вином. Ширіндже – один із найбільших центрів, де виробляють вина Туреччини. По всьому селі можна зустріти велику кількість винних лавок - şarap evi («винні будинки»). Відмінною особливістю цих лав є гостинність їх господарі.

Кападокія (1 день)
Програма туру
  • Трансфер з готелю, виліт з місцевого терміналу Анталії о 09:00 , переліт до Кайсері тривалістю 60 хвилин
  • Поїздка автобусом до Каппадокії (близько 65 хв)
  • Візит Фея Димарі (близько 40 хв)
  • Фото-перерва у Долині Мрії (близько 15 хв)
  • Перерва на обід в Ургуп (близько 45 хв)
  • Підземне місто (близько 45 хв)
  • Фото-перерва в Долині Голуб (близько 15 хв)
  • Фото-перерва у замку Учисар (близько 15 хв)
  • Музей просто неба Герем (близько 60 хв)
  • Містичний Танець Дервіш (близько 50 хв)
  • Вечеря (близько 55 хв / включено у вартість поїздки)
  • Трансфер автобусом до аеропорту (близько 65 хв)

«Країна прекрасних коней»

Історія Каппадокії охоплює досить тривалий період. Поряд з іншими малоазіатськими районами Каппадокія входить до місць виявлення найдавніших пам'яток людської цивілізації. Приблизно XVIII століття до н.е. відноситься заселення цієї території хетами. У наступні століття земля Каппадокії переходила від мідійців до персів та македонців. У І столітті н.е. Каппадокія стала провінцією Римської імперії, а згодом перейшла до Візантії. Починаючи з XI століття, почалося заселення території сельджуками, потім оттоманами. На даний момент регіон є частиною Туреччини.

Учхісар

Учхісар знаходиться за сім кілометрів поблизу Невшехіра. Приголомшливий вигляд округу Учхісар має непереборну привабливість. З веж замку Учхісар відкривається вид на неповторний краєвид усієї місцевості.

Гереме

Розташований на відстані десяти кілометрів від Невшехіра, Гереме та його околиці за часів Римської імперії, ймовірно з боку Аваноса Ахаліса, використовувався як некрополь. Містечко Гереме зазвичай згадується як «релігійний центр». Гереме - це музей просто неба, батьківщина святого Василя та його братів, основоположників системи освіти, яка об'єднала всі думки в християнстві. Архітектура та фрески в церквах Токали, святого Василія, Єлмали, Іланли, Каранлик і Чарикли, також у монастирях ченців та черниць не втратили свого первозданного вигляду та блиску.

Основні визначні пам'ятки провінції:

Програма туру

  • Вулканічні ландшафти - скелі та останки химерних обрисів, створені в процесі вивітрювання.
  • Печерні та підземні міста - поселення, вирубані в м'яких породах скель або під землею.
  • Каньйони - поєднують у собі специфічні фігури вивітрювання і, нерідко, печерні поселення.

Більшість визначних пам'яток Каппадокії розташована в окрузі міста Ургюп. Тут знаходяться Гереме, Зельве, Чавушин, Учхісар та інші музеї просто неба.

Бейрут

Програма туру

  • Трансфер із готелів.
  • 05:30 – виліт з аеропорту м. Анталья до Бейрута.
  • 06:30 - приліт в аеропорт імені Рафіка Харірі, проходження паспортного та митного контролю.
  • 7:00 - 7:20 - відправлення з аеропорту в м. Джунія (30 км від аеропорту) до парку Харіса, де знаходиться 15-тонна бронзова статуя Діви Марії, що стоїть на п'єдесталі заввишки 650м над рівнем моря.

    Огляд займає близько 1:00. Поруч знаходиться кафе, де можна скуштувати традиційні ліванські коржики з сиром та попити чай та каву.

  • 09:00 - виїзд до міста Біблос (Бібл, Гебал). Місто Біблос входить до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, це найдавніше місто світу, яке має більш ніж 7000-річну історію.

    Здійснюється пішохідна прогулянка містом з гідом-істориком, після чого дається 30 хвилин вільного часу, протягом якого можна придбати сувеніри у старому місті та зробити фото на згадку.

  • 11:30 - відправлення на обід до ресторану біля моря White Beach.
  • 12:00 – 14:00 – обід.

    Зразкове меню:

    Закуски: горіхи, пиріжки кілька видів, баклажани, хумус, салат.

    Гаряче: шашлик (курка, яловичина, люля-кебаб), кільця Кальмара.

    Десерт: кавун, лукум, печиво, тахін (десерт із кунжутної пасти). Прохолодні напої та вода включені.

    Після обіду можна позасмагати на пляжі та викупатися.

  • 15:00 – 17:00 – огляд визначних пам'яток м. Бейрут. Пішохідна прогулянка, під час якої гості відвідують урядовий квартал, римські терми, церкву Св. Георгія Побідоносця, бізнес-квартал, мечеть Мухаммада Аль Аміна. Далі автобус прямує до Зейтун Бей (оливкова бухта) де знаходиться яхт клуб та елітна нерухомість Бейрута, потім 5-10 хвилин на автобусі до Рауші (Голубина скеля), робиться зупинка на оглядовому майданчику для гарних фото.
  • 17:00 – відправлення в аеропорт.
  • 17:20 – прибуття до аеропорту Бейрута.
  • 19:20 – виліт до Анталії.
  • 20:20 – приліт в аеропорт Анталії.