Роялті залежить від чисельності населення у населеному пункті і становить від 40 до 80 дол. США. Оплата проводиться щомісяця до 5 числа наступного місяця та стягується окремо з кожного офісу агентства роздрібної мережі за курсом НБУ на день виставлення рахунку.
- - зручне розташування, відсутність іншого офісу роздрібної мережі «PEGAS Touristik» поблизу;
- - доступність для клієнта;
- - сучасний офіс із комунікаціями, не менше 15 кв.м. (Для ТЦ не менше 10 кв.м.);
- - можливість монтажу вивіски на фасаді будівлі;
- - досвід у сфері туризму;
- - знання туристичного продукту «PEGAS Touristik»;
Вступний внесок варіюється в залежності від населеного пункту, а також в залежності від кількості заявок агентства в PEGAS Touristik (якщо такі були). Його сума складає від 9999,00 грн. до 19999,00. Оплачується одноразово.
"PEGAS Touristik" надає базовий набір необхідних елементів для запуску офісу. Сюди включені: внутрішня вивіска з підсвічуванням, апарат IP-телефонії, настінна карта (по брендбуку), куточок споживача, брендований годинник на стіну, а також інша друкована продукція та матеріали. Монтаж провадиться агентом самостійно.
Для надсилання заявки на вступ до роздрібної мережі PEGAS Touristik заповніть форму за посиланням і наші представники зв'яжуться з Вами для подальших інструкцій.
Для отправки заявки на вступление в розничную сеть «PEGAS Touristik» заполните форму по ссылке и наши представители свяжутся с Вами для дальнейших инструкций.
Вступ можливий за умови виходу з іншої мережі.
Відповідь це питання формуватися виходячи з наповненості ринку конкретного регіону. Розподіл туристичного потоку між мережевими агентствами відбувається рівномірно, залежно від чисельності та щільності населення у конкретному регіоні.
Бронювання туристичних продуктів інших операторів можливе лише за відсутності такого турпродукту у «PEGAS Touristik».
Дзвінки, що надходять до колл-центру, розподіляються за запитом клієнта до найближчого офісу. Колл-центр переводить дзвінки по всіх напрямках, якими цікавляться туристи, а не тільки за напрямами «PEGAS Touristik».
Навчання менеджерів проводиться співробітниками PEGAS Touristik (проведення семінарів та вебінарів за основними напрямками діяльності компанії).
Мережеве агентство має право на самостійну локальну рекламу власним коштом з використанням товарного знаку за погодженими з «PEGAS Touristik» макетами, а також спільно з туристичними агентствами, що входять до мережі «PEGAS Touristik».
- у разі недотримання стандартів роздрібної мережі;
- у разі недотримання договірних відносин;
- у разі неодноразових скарг з боку туристів;
- у разі невиконання обсягу продажів відповідно до загального розвитку ринку, пропорційного обсягу продажів «PEGAS Touristik».
Агентства беруть участь у рекламних турах та бонусних програмах у рамках загальних правил, а також за результатами продажів.
Ця інформація буде розміщена у розділі на інтерактивній карті у вигляді геомітки з логотипом «PEGAS Touristik». Також розміщуються фотографії офісу, контакти та графік роботи.
Згідно з існуючим договором з «PEGAS Touristik».
Додаткові заявки від туристичних агенцій на конкретній території прийматимуться для формування резервного списку.
Контроль за діяльністю мережевих агенцій здійснюватиметься за допомогою щомісячного моніторингу (аналіз відповідності кількості перекладених дзвінків/запитів та кількості заявок). Збільшення обсягу продажу після вступу в роздрібну мережу має відповідати загальному розвитку та зростанню ринку.