COVID-19. Актуальна інформація для подорожуючихДетальніше

Запитання щодо проекту «Франчайзинг»

Зберегти
Роялті. Розмір та порядок оплати.  

Роялті залежить від чисельності населення у населеному пункті і становить від 40 до 80 дол. США. Оплата проводиться щомісяця до 5 числа наступного місяця та стягується окремо з кожного офісу агентства роздрібної мережі за курсом НБУ на день виставлення рахунку.

Основні критерії відбору агенції роздрібної мережі.  
  • - зручне розташування, відсутність іншого офісу роздрібної мережі «PEGAS Touristik» поблизу;
  • - доступність для клієнта;
  • - сучасний офіс із комунікаціями, не менше 15 кв.м. (Для ТЦ не менше 10 кв.м.);
  • - можливість монтажу вивіски на фасаді будівлі;
  • - досвід у сфері туризму;
  • - знання туристичного продукту «PEGAS Touristik»;
Який розмір вступного внеску? 

Вступний внесок варіюється в залежності від населеного пункту, а також в залежності від кількості заявок агентства в PEGAS Touristik (якщо такі були). Його сума складає від 9999,00 грн. до 19999,00. Оплачується одноразово.

Фінансування спеціального оформлення офісу та забезпечення друкованою продукцією, виготовлення та монтаж світлової вивіски. 

"PEGAS Touristik" надає базовий набір необхідних елементів для запуску офісу. Сюди включені: внутрішня вивіска з підсвічуванням, апарат IP-телефонії, настінна карта (по брендбуку), куточок споживача, брендований годинник на стіну, а також інша друкована продукція та матеріали. Монтаж провадиться агентом самостійно.

Чи передбачається підвищення агентської знижки?  

Для надсилання заявки на вступ до роздрібної мережі PEGAS Touristik заповніть форму за посиланням і наші представники зв'яжуться з Вами для подальших інструкцій.

Що потрібно зробити для вступу до мережі? 

Для отправки заявки на вступление в розничную сеть «PEGAS Touristik» заполните форму по ссылке и наши представители свяжутся с Вами для дальнейших инструкций.

Чи можливий варіант вступу до роздрібної мережі агентства, що відноситься до іншої мережі?  

Вступ можливий за умови виходу з іншої мережі. 

Яку кількість офісів планується відкрити? 

Відповідь це питання формуватися виходячи з наповненості ринку конкретного регіону. Розподіл туристичного потоку між мережевими агентствами відбувається рівномірно, залежно від чисельності та щільності населення у конкретному регіоні.

Чи існує можливість бронювання напрямків інших туроператорів? 

Бронювання туристичних продуктів інших операторів можливе лише за відсутності такого турпродукту у «PEGAS Touristik». 

Яким чином будуть переводити дзвінки?  

Дзвінки, що надходять до колл-центру, розподіляються за запитом клієнта до найближчого офісу. Колл-центр переводить дзвінки по всіх напрямках, якими цікавляться туристи, а не тільки за напрямами «PEGAS Touristik». 

Навчання персоналу 

Навчання менеджерів проводиться співробітниками PEGAS Touristik (проведення семінарів та вебінарів за основними напрямками діяльності компанії).

Чи дозволено самостійну рекламу? 

Мережеве агентство має право на самостійну локальну рекламу власним коштом з використанням товарного знаку за погодженими з «PEGAS Touristik» макетами, а також спільно з туристичними агентствами, що входять до мережі «PEGAS Touristik». 

З яких причин PEGAS Touristik може розірвати договір з мережевим агентством в односторонньому порядку?  
  • у разі недотримання стандартів роздрібної мережі;
  • у разі недотримання договірних відносин;
  • у разі неодноразових скарг з боку туристів;
  • у разі невиконання обсягу продажів відповідно до загального розвитку ринку, пропорційного обсягу продажів «PEGAS Touristik».
Чи існують пільги для мережевих агенцій на участь у рекламних турах, бонусних програмах? 

Агентства беруть участь у рекламних турах та бонусних програмах у рамках загальних правил, а також за результатами продажів.

Чи буде розміщена інформація про мережеві агенції на сайті в розділі «Офіси продажів»? 

Ця інформація буде розміщена у розділі на інтерактивній карті у вигляді геомітки з логотипом «PEGAS Touristik». Також розміщуються фотографії офісу, контакти та графік роботи.

Штрафні санкції, які застосовуються до мережевих агенцій 

Згідно з існуючим договором з «PEGAS Touristik».

Якщо агентство знаходиться в територіальній близькості від іншого агентства, що входить у роздрібну мережу PEGAS Touristik, чи може воно претендувати на вступ до мережі?  

Додаткові заявки від туристичних агенцій на конкретній території прийматимуться для формування резервного списку.

Контроль за діяльністю франчайзингового офісу 

Контроль за діяльністю мережевих агенцій здійснюватиметься за допомогою щомісячного моніторингу (аналіз відповідності кількості перекладених дзвінків/запитів та кількості заявок). Збільшення обсягу продажу після вступу в роздрібну мережу має відповідати загальному розвитку та зростанню ринку.