Пегас Туристик внедряет электронный документооборот!

Шановні колеги,
 
       Повідомляємо ваc про те, що ТОВ «Пегас Туристик» з листопада 2017 року впроваджує систему електронного документообігу зі своїми турагентами. 
       У зв'язку з цим, Акти виконаних робіт, починаючи з 01.11.2017 будуть розсилатися агентам за допомогою сервісу «Вчасно». Паперова розсилка Актів за жовтень 2017 року була останньою.
       Інформуємо, що сервіс електронного документообігу для Турагентів, тобто для осіб, що отримують документи від Туроператора є безкоштовним.
Сервіс працює згідно з чинним законодавством України
(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/851-15 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/852-15) Можливість застосування електронної версії документів для первинної документації підтверджена офіційними листами ДФСУ.
 
Як працюватиме обмін документами?
 
       Щоб користуватися Сервісом Турагенту необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП), який видають Фіскальні органи, Акредитовані центри сертифікації ключів ЕЦП та Приватбанк. Після реєстрації на Сервісі за посиланням https://vchasno.com.ua Турагент зможе переглядати, коментувати, підписувати та відхиляти документи за допомогою свого ЕЦП. Просимо тих Турагентів, які ще не мають ЕЦП, отримати його найближчим часом.
 
       Робота з Сервісом почнеться з того, що Товариство «Пегас Туристик» сформує Акти виконаних робіт, підпише їх з використанням ЕЦП і надішле з допомогою «Вчасно». Сервіс одразу відправить на e-mail (е-адресу) кожного Турагента(-ства), за якою Турагент контактує з Туроператором, електронний лист, що міститиме посилання на новостворену індивідуальну сторінку Турагента в системі «Вчасно», на якій відтепер накопичуватимуться і зберігатимуться електроні документи, адресовані від Туроператора Турагенту(-ству). 
 
       Сервіс дає можливість до підписання отриманих документів коригувати їх, шляхом узгодження через коментарі в правій нижній частині вашого кабінету на Сервісі.
       Якщо в Турагентстві є окремий фахівець, що створює документи і слідкує за їх обігом, - просто перешліть йому листа, якого отримаєте від сервісу. (Якщо на сторінку Турагента(-ства) в Сервісі надійде електронний документ без повідомлення від «Вчасно» - просимо зв'язатись із бухгалтерією Туроператора для уточнення вашої електронної адреси).
 
       Для реєстрації на Сервісі використовуйте, будь-ласка, поштові онлайн-платформи, які не потрапили під заборону Указу Президента України. Рекомендуємо обрати один з цих ресурсів: gmail.com; ukr.net; outlook.com; bigmir.net; і.ua.
       Підписані документи зберігатимуться на Сервісі упродовж 3-х років. У будь-який момент Ви зможете легко знайти і роздрукувати документи на своєму комп'ютері. Зазначеним Сервісом вже користуються: Представництво ІАТА в Україні, Закупки.Пром.Юа, OLX, УкрПошта, Портмоне та багато інших компаній.
       
       Упевнені, що Ви оціните усі переваги електронного документообігу: економію грошей, часу, швидкість отримання оригіналу документу та їх збереження.
 

З питань, що стосуються електронного документообігу звертайтесь, будь-ласка, в бухгалтерію «Пегас Туристик»
за тел. (044) 300-1-333 (додатковий 7038) або пишіть запити на accounting7@pegast.com.ua



С уважением,
«Pegas Touristik»
04.12.2017
Полный список новостей